УКРАВТОДОР

Служба автомобільних доріг у Вінницькій області

» Про Службу » Про нас

Про нас

Мережа доріг

На балансі Служби автомобільних доріг у Вінницькій області, станом на 01.01.2022 р. перебуває 2018,9 км автомобільних доріг загального користування державного значення.

Штучних споруд: мостів та шляхопроводів – 215 шт./ 6329.71 пог.м.

Труби – 1386 шт./25395,6 пог. м.

За типом покриття автомобільні дороги поділяються на:

Цементобетонні – 0,5 км

Асфальтобетонні – 1366,1 км

Чорне шосе – 591,0 км

Біле шосе – 21,8 км

Бруківка – 30 км

Грунтові – 9,5 км

Автомобільні дороги загального користування державного значення поділяються на:

Міжнародні дороги, протяжністю 383,3 км, це –

М-21 Виступовичі - Житомир – Могилів-Подільський – 193,5 км;

М-30 Стрий – Умань – Дніпро – Ізварине – 189,8 км.

Національні дороги, протяжністю 45,5 км, це -

Н-02 /М-06/ - Кременець - Біла Церква - Ржищів - Канів - Софіївка – 45,5 км.

Регіональні дороги, протяжністю 683,5 км, це - 

Р-08 Немирів – Ямпіль – 119,8 км;

Р-17 Біла Церква – Тетіїв – Липовець – Гуменне - /М-30/ – 94,8 км;

Р-31 Бердичів – Хмільник – /М-30/ – 60,4 км;

Р-33 Вінниця – Турбів – Гайсин – Балта - Велика Михайлівка - /М-16/ –              202,7 км;

Р-36 Немирів – Могилів-Подільський – 105,3 км;

Р-54 Краснопілка – Теплик – Бершадь – Саврань - Дубинове - /М-05/ –                100,5 км.

Територіальні дороги загальною протяжність 906,6 км.

Протяжність доріг державного значення за категоріями:

I категорії – 96,8 км;

II категорії – 512,2 км;

III категорії – 1114,1 км;

IV категорії – 286,3 км.

Мережа доріг загального користування державного значення сформована та забезпечує транспортне сполучення між населеними пунктами, але потребує фінансування на реалізацію проектів із розвитку, збереження, підвищення рівня безпеки дорожнього руху та комфортності перевезень.

На автомобільних дорогах загального користування державного значення, у відповідності до вимог Укравтодору, постійно проводяться роботи по доведенню їх до відповідного експлуатаційного стану.

Стрімке збільшення інтенсивності руху транспорту, в тому числі і великовагового, за останні роки потребує вирішення питань щодо розвитку існуючої мережі доріг з доведенням її до параметрів доріг вищих категорій.